söndag 11 juni 2017

Här ger jag lite förslag på en härligt festfin outfit som är fantastiskt skön och snygg att ha på sig.



Hej er alla!

Fattar inte riktigt vad alla dagar tar i vägen. Tänkte lägga upp min favorit just nu när man vill känna sig lite extra fin.

Somrigt värre är den i den härliga krämiga färgen offwhite som ä lätt att bryta av till alla de härliga färgerna om man nu vill det.



Här ger jag lite förslag på en härligt festfin outfit som är fantastiskt skön och snygg att ha på sig.
Vi börjar med klänningen Oliva 095 som är omlott liknade i skön ekologisk ekoribb.

Den finns i vit och mullvad i eko ribb men även i Jersey viskos i färgerna lila, turkos och gammelrosa.

Ärmlängd kan man få i trekvarts eller kort ärm och även utan ärm om man nu vill det.


Ovanpå det passar såklart en linnekappa Vanja 103 som man låter sidenbanden hänga fritt.

Även den i offwhite.

Linne fins i varmvit, off-white, linnefärgat och grafitsvart.


Inget är färdigsytt utan allt beställs efter din order och på så vis har du möjlighet att välja färg och lite val.

Vill du ha hjälp kontaktar du mig så hänvisar jag en PersonligStylist som hjälper dig eller så kan du skicka mig ett mejl så hjälper jag till med.
anneli.kallstrom@outlook.com


Här är ett lite axplock på hemsidan vad vi har för tjänster och litet urval på e-handel men alla kläder är inte där.
Här nedan är länken hemsidan:


Kram AnneLi Källström
Designer & Livsstilskonstnär



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, du får gärna adda mig på facebook. Där kan vi även ha kontakt med varann via chatt. Jag är designer och Stilexpert med eget klädmärke till den mogna kvinnan samt har äran att jobba med en livsstil som kan visa fler möjlighet till att få mer kul, självförverkligande, tjäna mer och umgås mer med familj, vänner och även hitta nya bekantar världen över.
https://www.facebook.com/anneli.sussili

class='post-footer'>