lördag 6 maj 2017

Mirakelträdet Moringa, Vill du testa Moringa GRATIS?



Find your Inside...viktigt att må bra på insidan med och inte bara på utsidan.

Många lider av pollon, värk i leder, vikten går upp eller ner...finns massor av saker som påverkar vår kropp.
Jag har börjat ta Moringa Oleifera varje morgon. 
Först tar jag äppel cider vinäger, bikarbonat och 3 rönnbär ...sedan ett glas av Moringa. 




Naturligt är viktig för mig och det är just det jag skriver om i Onlinekursen Find your Inside.




Mirakelträdet Moringa, Vill du testa Moringa GRATIS? 
Moringa Oleifera anses vara världens mest näringsrika växt och härstammar från Himalaya.
Den kallas också för Mirakelträdet. 
Växten innehåller fler än 90 verifierbara vitaminer, mineraler, proteins, antioxidanter, omega och andra nyttiga näringsämnen.
Här nedan har du en länk så ser du mer. 

Vill du testa Moringa GRATIS? 




Kram AnneLi
Designer & Livsstilskonstnär

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, du får gärna adda mig på facebook. Där kan vi även ha kontakt med varann via chatt. Jag är designer och Stilexpert med eget klädmärke till den mogna kvinnan samt har äran att jobba med en livsstil som kan visa fler möjlighet till att få mer kul, självförverkligande, tjäna mer och umgås mer med familj, vänner och även hitta nya bekantar världen över.
https://www.facebook.com/anneli.sussili

class='post-footer'>