fredag 21 april 2017

Perfekt att ha som en rekvisita i sovrummet, uterummet eller var du vill.


Änglar är helt underbara och är man händig så kan man fixa det lätt med lite ståltråd och sedan något skirt tyg eller spets.


Låt fantasin få ett riktigt flow...



Perfekt att ha som en rekvisita i sovrummet, uterummet eller var du vill.

Jag gillar spets men kan tänka mig att en kul färg eller svart...det blir riktigt coolt.


Spets har jag i tyger som man kan beställa i klänningar, tunikor eller blusar hos mig i färg svart, offwhite, gammelrosa, lila och tror jag har en turkosblå spets med.

Det är bara att skriva till mig vad du skulle önska.

Här är min e-handel med men där finns inte alla kläderna inlagda så om du vill kan du kolla på SussiLi på Facebook eller här på bloggen.

Skulle du hitta något så är det bara att kopiera bilden och meddela mig så hjälper jag dig så att du kan få det du önskar.

Vi syr ju upp efter beställning så då har men lite extra val med.

Här är SussiLi på Facebook:



AnneLi Källström
Designer & livsstilskonstnär
anneli.kallstrom@outlook.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, du får gärna adda mig på facebook. Där kan vi även ha kontakt med varann via chatt. Jag är designer och Stilexpert med eget klädmärke till den mogna kvinnan samt har äran att jobba med en livsstil som kan visa fler möjlighet till att få mer kul, självförverkligande, tjäna mer och umgås mer med familj, vänner och även hitta nya bekantar världen över.
https://www.facebook.com/anneli.sussili

class='post-footer'>