onsdag 29 mars 2017

Personliga kostrecept, träningsrecept, stilrecept både inifrån & ut så man får sin vikt, balans, energi mm på rätt nivå för att må som allra bäst med sin kroppstyp.


Vi alla har lite olika kroppsformer, vissa delar är lite större eller mindre.

För sin hälsa så kan det vara att tänka lite grann på där större omfånget ligger.

Magen, höfter, rumpa och lår är områden där fett brukar ansamlas och bildar en kroppsform som man kan påverka på olika sätt.

Det jag jobbar med är 4 olika kroppstyper som jag då anpassat när jag gjort min kollektion SussiLi clothes.

Genom personliga recept som är helt anpassat efter sin kroppstyp har jag inspirerat när jag tagit fram mitt klädmärke SussiLi Clothes.

Alla kläder jag designat är inget som kommer och går utan de lever år efter år men som ändras av detaljer, tyg istället och just de 4 kroppstyperna är då då helt anpassat efter det.

Vet du vilken kroppstyp du har?

 Personliga kostrecept, träningsrecept, stilrecept både inifrån & ut så man får sin vikt, balans, energi mm på rätt nivå för att må som allra bäst med sin kroppstyp.


Genom Personliga anpassade recept gör att du kan påverka din hälsa, välmående och vara stolt att vara du.

De 4 kroppstyperna jag jobbar med är
Äpple, Päron, Baguette & Timglas

Genom mina onlinekurser så kan vi tillsammans hitta din kroppstyp och vad den behöver så att du får ett helt anpassat personligt recept tillsammans med coachning om man vill det.



Elsa kappan är en favorit och med linnetyg å blir den både ruffig och elegans på samma gång.

Inuti den så har vi klätt sömmarna i vackra sidenband så den är vacker på insidan och utsidan är det detaljer med band och knappar.

Det som är unik med den är man vet aldrig vad det blir för band eller knappar.

Det är det som blir unik för den som bär den.
SussiLi clothes syr vi upp efter din beställning så det ligger inte på lager om man nu inte har prototyper eller visning-kollektion som man kan få köpa till rabatterade priser.


När man inte fodrar Elsa kappan blir den perfekt att ha inomhus på vintern och blir då ännu mer användbar på olika tillfällen.

Elsa kappan finns även som kort modell, som en kavaj.

Den är figurnära och rak i sin form. De som är Äpple - Päronformad blir den snygg i alla fall för många som köper Elsa använder den som en utanpå kappa och har den öppen...så den passar faktiskt till alla 4 kroppstyperna beroende på hur man vill använda den.


Är det något du undrar, kanske du vill ha ett personligt recept.

Jag erbjuder Gratis rådgivningssamtal 

AnneLi Källström
sussilibysweden@outlook.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, du får gärna adda mig på facebook. Där kan vi även ha kontakt med varann via chatt. Jag är designer och Stilexpert med eget klädmärke till den mogna kvinnan samt har äran att jobba med en livsstil som kan visa fler möjlighet till att få mer kul, självförverkligande, tjäna mer och umgås mer med familj, vänner och även hitta nya bekantar världen över.
https://www.facebook.com/anneli.sussili

class='post-footer'>