tisdag 14 mars 2017

Blommigt blir hett och fräckt i vår & sommar 2017.



Inredning och kläder följer varann i stil och mode.

Till vår och sommar blir det mycket blommigt igen i olika motiv & mönster.

Att ta till det som en detalj kan vara enkelt som en kudde, duk, blommig väska, scarf eller nåt som gör att det blommiga inte tar över.

Jag gillar mycket det här med detaljer och då passar det perfekt med de små detaljerna som blir riktigt trevligt till det annars enfärgade som jag har både i kläder & i vårt hem.


Gillar du blommigt?

Visst blir man glad, att vara lite lekfull gör att man blir lycklig, eller hur?

Blommigt blir hett och fräckt i vår & sommar 2017.

Har man för mycket av det goda så tröttnar man lätt men just de små detaljerna blir ett hem eller din klädstil väldigt varierande med och det blir inte så dyrt heller när man inte går All In på blommigt.


Gillar man den romantiska lantliga stilen så sätt på spets eller en rynkkant i en annan färg om man vill.

Är du kunnig så köp lite blommigt i affären och gör din egen väska och var lekfull med att våga blanda, spets, nitar om man vill att den ska bli romantiskt tuff, band av olika slag.

Läckert med en tuff väska ihop med sin outfit som kanske går åt hållet att vara helt enfärgad utan några som helst mönster som konkurrerar med varann.

Här har du GRATIS tips att skapa din egen tygväska,


En klänning Florentina 101 ihop med handgjort är läckert tillsammans.

Ska kolla vad jag kan hitta för blommigt detta år 2017 i SussiLi kollektionen.


Här är Ebba 104 byxan som är ankellång, ihop med Mirja Button men finns även som knytband om man inte vill ha 3 små knappar och tät volang-kantning i halsringning och sen den blommiga klänningen Florentina 101.

Gillar ni den outfiten så finns det att beställa men kanske inte riktigt dessa tyger för det var från kollektionen 2015-2016... men det finns andra tyger.

Outfit som aldrig blir omoderna och väljer man enfärgat så kan man lätt ta en scarf, väska eller nåt med modernt mönstrat för säsongen.

SussiLi clothes ligger inget på lager så du har en hel del val att skapa själv när du gör din beställning tillsammans med en Mode & Stilkonsulent som vi kallar för PS by SussiLi.


Puss & Kram hela dagen,
AnneLi Källström
Kläddesigner & LivsstilsInspiratör
anneli.kallstrom@outlook.com

Hemsida:

Min andra business blogg där jag jobbar online & skapar passiv inkomst på olika sätt som jag mer än gärna delar med mig av.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, du får gärna adda mig på facebook. Där kan vi även ha kontakt med varann via chatt. Jag är designer och Stilexpert med eget klädmärke till den mogna kvinnan samt har äran att jobba med en livsstil som kan visa fler möjlighet till att få mer kul, självförverkligande, tjäna mer och umgås mer med familj, vänner och även hitta nya bekantar världen över.
https://www.facebook.com/anneli.sussili

class='post-footer'>