onsdag 15 mars 2017

Är du redo mot en förändring i livet och kunna skapa vad helst du vill ha.


När du känner dig deppig, nere och tycker livet är lite tufft då är det bra att prata med sig själv och fråga varför känner jag så.

Det kan vara mycket man känner sig deppig över...ekonomi, man har kanske gått upp i vikt, träffat negativa människor som inte förstå vad man menar...ja det kan finnas många orsaker.

Här är några tips på frågor du kan ställa till dig själv när du känner dig lite nere eller mycket nere...

– mår jag bra av detta?

Känn ordentligt, vad är det du egentligen känner, tillåt dig bli medveten över det.

Vad händer med mig om jag umgås med henne eller honom?

Mår du bra av det, våga vara din sanning över vad du känner.

- Kan jag tala om detta för personen i fråga, hur jag känner?

-Varför går jag upp i vikt hela tiden?

-Varför har jag inga pengar?

-Jag vet inte varför jag känner så här?

Fråga och prata med dig själv. Du får alltid något svar från dina tankar men så har vi något som kallas undermedvetna och den är kanske inte det bästa utan den kanske ligger och skaver med något gammalt mönster...


Att bli medveten över sin situation är en bra bit på väg att få en förändring men
det viktigaste är att hitta människor som stödjer dig och att du kan stödja dem, likasinnade människor.

Att vara med människor som är negativa, har alltid ursäkter och kan vara riktiga energitjuvar... 
TA BORT DEM I DITT LIV om de inte vill förändra sig.

Att vara tillsammans med människor som vill något i sitt liv, som har mål, visioner och agerar efter detta, är människor du ska vara med om du vill göra en förändring.


Man mår bra av att vara tillsammans med människor som är glada, vill hjälpa, problemlösare och kan ge utan att de kräver något tillbaks.

Sanna människor.


Mitt sanna jag har utvecklats genom åren genom de misstag jag gjort som lärt mig hur sårbar man är i livet om man inte hittar sig själv vart man är på väg, min vision, min dröm.

Jag har blivit tvungen att tagit bort människor i mitt liv som var riktiga energitjuvar, negativa och narcissistiska.

När jag mår bra så smittar det av sig till andra och det är lika för oss alla.

Det är vår plikt att vara rädd om sin kropp och vårda den så mycket som möjligt. Ge den mänsklig näring och medvetenhet att vara här nu och i framtiden.

Våra energier smittar av sig till varandra.
Vilken energi vill du sprida vidare?



Jag har samlat på mig massor av kunskap genom åren och skrivit ner dem och gjort en online-utbildning av det hela.

Jag har sett, mött människor i mitt arbete och på fritiden att många är inte nöjda med sig själv och vet inte hur de ska göra utan att hamna tillbaks till ruta 1 när de försöker ändra sig.

 Att våga stå för vem man är, vill vara, hitta sig själv och ta ansvar över att verkligen göra den förändring som behövs för att nå sin egen dröm, vision...det behövs hjälp på vägen, människor som stödjer en.

Jag skapade fram Personligt recept till mig själv i första hand för att komma ur saker i mitt liv som inte var bra för mig.

Jag testade på mina samarbetspartner och vänner och såg att det blev resultat. Resultatet blev att man började förstå sig själv mer och framförallt se sig själv med nya ögon och likaså tankar som man haft innan om sig själv och började förstå hur man kan påverka genom att bli medveten i medvetenheten.

Är du redo mot en förändring i livet och kunna skapa vad helst du vill ha.

Tanken med onlineutbildningen som jag kallar Dress Like a Rockstar & Find your inside är att hitta ett nytt sätt även fast det är online.

Det ska kännas som om man gör den fysiskt närvarande, att man har det stöd hela vägen av människor som vill att man ska lyckas, ser möjligheter, inspirera varann och känna gemenskap.

Att träffas i verkliga livet med...om man vill och det skulle vara fantastiskt.

Nya vänner, både distans eller i närheten.

Gemenskap!


Även fast det är en online-utbildning ska det kännas som om vi träffas i verkliga livet.

Skapa gemenskap tillsammans med likasinnade människor.




Här är vi som leder utbildningarna och vill du hänga med bli vår partner eller kund,

Tveka inte kontakta oss

AnneLi Källström
Theresia Malm
Yvette Malm
sussilibysweden@outlook.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, du får gärna adda mig på facebook. Där kan vi även ha kontakt med varann via chatt. Jag är designer och Stilexpert med eget klädmärke till den mogna kvinnan samt har äran att jobba med en livsstil som kan visa fler möjlighet till att få mer kul, självförverkligande, tjäna mer och umgås mer med familj, vänner och även hitta nya bekantar världen över.
https://www.facebook.com/anneli.sussili

class='post-footer'>