torsdag 23 februari 2017

Blev tagen av kontrollanter i Florens, akta er för att åka buss.


hahah... vill du hänga med till Florens...😁

Provade första gången med GoPro kameran och filmade i 5 dagar när jag var där och sen fick sonen klippa ihop det och redigera till 15 minuter.

Vilket jobb och materialet jag gav honom var väldigt skakigt eftersom jag filmade lite härs och tvärs.

Tycker det blev rätt OK ändå och kul att ha med.

Blev tagen av kontrollanter i Florens, akta er för att åka buss...hahahaha...😂
Rekommenderar er att åka till Florens även fast det blev lite trist med lokalbussen men men, inte tjuvåka!!!

 Mysigt hade vi det och tänk att vara där i slutet av mars eller april nr Mandelblomsträden står i fullprakt... lovely 💛

Här är länken till Youtube-klippet...

Kopiera gärna och dela med er till andra så får de lite inspiration om Florens.


Ni får gärna Prenumerera på min Youtube kanal om du vill, kommer hänga där en hel del.
Den kommer handla om min vardag, resor, motivation och så lite kläder förstås.


Kram AnneLi

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, du får gärna adda mig på facebook. Där kan vi även ha kontakt med varann via chatt. Jag är designer och Stilexpert med eget klädmärke till den mogna kvinnan samt har äran att jobba med en livsstil som kan visa fler möjlighet till att få mer kul, självförverkligande, tjäna mer och umgås mer med familj, vänner och även hitta nya bekantar världen över.
https://www.facebook.com/anneli.sussili

class='post-footer'>